Merhaba arkadaşlar, 16 haftalık gebeyim. Bugün doktor kontrolum sonucu bebeğimin kesesinde amniyon sıvısının azaldığını gördü doktor. 1 hafta sonra kontrol verdi ve daha sonrasında Perinatolojiye yönlendireceğini söyledi. Bol su iç dinlen dedi. Sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi? Çok endişeliyim.