kelebekucusu 14+2 haftalığız. Kahverengi ve kırmızı kanamalarım oluyor plesanta aşağıda çok fazla sancım ağrım var düşük riskim var. İdrar testi bu şekilde çıkmış
Aysedugme Muhtemelen kanamanız olduğu için idrar tahlili verirken idrarınıza karışmış olabilir o yüzden eritrosit çıkmıştır