Simayy1 Uygulamaya göre son 9 Gelen giden yok ağrım sızım hiç yok , Kızlar normal doğum bebek gelmediği taktirde 40 haftalıkken mi müdahale ediyorlar acaba yoksa 41 bunu merak ettim ?
Sila66 Simayy1 ben ozelde yapıcam da benım mecburı sezaryan olacagı ıcın 39 da alıcak normal nasıl olur bılmıyorum eger sen dersen benı al sezaryana dıye alır onun harıcınde bılmıyorum 🤷🏻♀️🤍
Tugraseda Simayy1 benim 40+4de tıpkı dediğiniz gibi ne sancım vardı ne açılmam vardı doğuma dair hiçbi başlangıç yoktu ama doktor daha fazla beklemememi söyledi çünkü suyu azalmıştı cocuğun. Yani tekrar bi muayene olup kafanızdaki soru işaretlerini giderebilirsiniz. Kendi sancımımı bekliycez bi engel bi sorun teşkil ediyo mu bu durum diye. Çünkü bazen beklemek riskli olabiliyo
Simayy1 Sila66 sezeryan olsam şimdiye tarih verilirdi canım , beklemedeyimm doktorum suyun ve nişanın gelirse gel dedi ama yok bende hiç bişey , bilemedim zaman geçmiyor sanki
Simayy1 Haticelisa ya doktorum 40 a kadar gelmezse müdahale edicez demişti ama bilmiyorum nasıl oluyor
Sila66 Simayy1 bekler o zaman canım🤍 sen gıt boyle boyle de anlat bakalım teyzem 41 hafta falan dogurdu z
Haticelisa Simayy1 bence 41 de bekleyin benim bebegim 41 de dogdu benimde sancim acilmam hic yoktu sonunda sezeryane dondu. Ama simdiki aklim olsa kendi sancimin gelmesini beklerdim yani hersey yolundaysa hic bi problem yoksa bence sizde bekleyin iki gunde uc gunde bir kontrole gidin. Bolca yuruyup temizlik yapin sicak suyla dus alin
Simayy1 Sila66 41 haftaya kadar da çocuk cok kilo olmaz mı ya normal doğum daha zor olmazmı ☺️ doktoruma yazdım cvp gelmedi henüz
Simayy1 Tugraseda hiç mi yoktu açılmanız ? Benim 37+3 te 2 cm açılmam vardı şuan 38+4 um beklemedeyimm doktorum suyun ve nişanın gelirse gel dedi çağırmadı muaneye ondan sonra
Sila66 Simayy1 oyle demıstı kızında 2 kız benı beklettı bu haftaya kadar demıstı cok ıyı hatırlıyorum bırı 41 haftadaydı
Simayy1 Sila66 haklısınız doktora göre değişiyordur bencede , ben mi sabırsızım yoksa kızımınnmı gelmeye niyeti yok anlamış degilim 😬
Tugraseda Simayy1 hiç hiç olmadı ya. Neler neler yaptım. Son aylar son haftalarda eşin menisi doğumu başlatıcı bi etkenmiş onu bile denedik. Ama olmadı
Simayy1 Tugraseda yok kuzum ya naparsan yap geleceği yoksa gelmiyor tamamen bebeğe bağlı bence hikaye o tür şeyler bana göre ☺️
Tugraseda Simayy1 aynen öyle yürüyüşse yürüyüş masajsa masaj ne dendiyse yaptım günler öncesinden başladım ama yok olmadı nasip böyleymiş