BurcuY ben de alerjik astim hastasiyim ve sivilce benim hamilelikte ilk belirtimdi. Sirtim ve gogsumle basladi boynuma ve yuzume sicradi. Benimkiler cok buyuk aknelere donustu. Hayatim boyunca sivilce cikarmamis bir insanim. Ben astimla alakali oldugunu dusunmuyorum ama cunku cok kiside varmis hamilelik hormonlarindan oturu cikiyormus, doktorum da soylemisti. Ben talk pudrasiyla kuruttum bir kismini ama kokten cozum bulamadim. Dogurmayi bekliyorum artik gecsinler diye. Goguslerimin ucunda bile cikti sivilce. 😒Bu arada hamilelik boyunca astim atagim olmadi benim, sizin de olmaz umarim.