Ben kadayıfli baklava yapmak istiyorum bayram için,.. diyorum ki bu geceden yapsam , cumaya hazır olsa , daha iyi olmaz mı? Şerbetini fln daha iyi çekmiş olmaz mı? Yada bayatlar mı? Yoksa yarin sabah mi yapsam bilemedim ? Ve şerbeti soğuk mu sicak mı dokmeliyim !