Guidoo20007 hiiic bi sey olmaz merak etmeyin. Bana daha 21 haftada kireclenmis dediler erken doğum olur bebegin kinyon olur dediler hatta daha kötü senaryolarda soylediler. Su an 37ye girmek uzereyim bebegimde kilosuda gayet iyi 9 güne doğumum var hatta. Doktorum bana kireclenme tek basina bi sey ifade etmez kordon akışı ve bebeğin gelişimi iyi olduğu sürece sıkıntı yok demişti öylede oldu çok şükür. Gunlerce aglasim kafama taktim ama buralara kadar geldik elhamdulillah asla kendinizi yipratmayin stres etkiliyo bebeği plasentayi. Ben sizden önce ogrenmistim birazda ilei boyuttaydi hatta iviniz rahat olsun kordon kan akışı normalse sıkıntı yoktur ♥️