tkgziremmy06 Ya arkadaşlar birsey soracağım suan 18+3 haftalık gebeyim ve oturduğum yerde bile cok efor sarfetmisim gibi cok yorgun hissediyorum aynısını yaşayan var mi ??
miniyo tkgziremmy06 Şuan 24 +1 im ama 15 den itibaren hep halsiz yorgun uykulu oluyordum ancak buna izin vermedim 🙃 tam yatıp uyuyacağım zaman kslkıp dolanıyordum evin içinde kendimi alıştırmamaya çalıştım ben , kendimi biliyorum alışsaydım full yatardım kafamı kaldıramazdım 😌🥲
Tubatuu tkgziremmy06 biraz normal birazda bizim elimizde birazdan kalkıp dışarı çıkacağım işsizlikten oluyor bunlar endişelenme ikinci gebeliğim😀
Kediler Ben de aynı durumdayım. Ya uyuyorum ya uyku hayali kuruyorum. Doktorum ısrarla normal diyor, annem normal diyor, tecrübeli anneler normal diyor… Normaldir herhalde 😕