Kızlar size dogum hikeyemden bahsedeyim tedirgin olan annişlerim için 🫶 03.04.2023 ’te kontrolüm var dı 38 haftalık hamileydim ve saat 12 de doktorumun yanina gitim “aksaray inova hastanesi ” doktorum bana artık iyce şiştigimi ve fazla gitmiyicegimj söyledi ve bebeişin kordon bağı hafif inceldigini istersen dedi saat 2 de sezeryan yapiyim dedi ben tabi biraz tereddüt etim cu ku normal doğum istiyordum ve eşim benimle konuştu ikiside dogum dedi minigimizde sende sıkıntıya girme ol dedi ve doktorumun yanian gitik tamam dedik hazırlandım ama hala içimde Bi korku o an doktorun gelip benimle konusmaya başlaması benim 🤭 doktor bey ne zamman başlıyorsunuz demem ve doktor zaten baslamis kesmeye sonrabi anda minigimin sesini duydum işte o an herseye bedel di sonrasında minigin solunumdan sıkıntısı oldu 2 gün yoğum bakımda kaldi en zoru oydu ama şükür şuan çok iyi kizceler uzun lafın kısası sezeryandq korkulacak hiç bisey yok kendinizi kasmayın o anın tadını çıkartın 😅 2 hafta oldu dogum yapalı şimdi olsa Bi daha doğrurum o kadarr kolay ve güzel ve sezeryan olucak kizcelerim bol bol yürüyün sezeryan olduktan sonra daha çabuk iyileşir toparlanirsiniz🐣 herkese hayırlı doğumlar dilerim kizleceler benim oglusum içinde dua edin teycelerrr🦋