elvinimmm Seh-al bende enfeksiyon vardı diye bebek benden beslenemedi 36+0 ve 37+0 da gittiğim de 2500 dü ilac kullandım 38+0 da dun gittim 2900 a çıkmıştı ama haftasına gore hayla geride inşallah bundan sonra yakalad haftasini.seninki kac kg olmuş
Seh-al elvinimmm benimde 36. Hafta da 3050 dedi şimdi 3100 olmuş doktor kilo almamış dedi ama haftasına göre iyi dedi. Niye kilo alamadı bilmiyorum ama biraz telaşlandım bende