Ben diyetle doğru dürüst kilo veremeyen biriyim, 1 ayda 13 kilo vermişim sadece emzirme ile düşünün. Üstelik süt olsun diye hep kalorili şeyler yedim incir,dut kurusu,hurma,kuruyemiş avuç avuç yani. Ona rağmen hamile kaldığım kilonun bile 7 kilo aşağısına düşmüşüm bir ayda. Bence veriliyor emziriyorsanız çok kalori harcanıyor.