Merhaba kızlar ben 21 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim tetenos aşısı olan var mı iki tane olmak gerekiyor galiba ben daha birinciyi vurmadım sağlık ocağında yokmus devlet hastanesine gittim akşama kadar beklettiler beni yedek konteyjan olduğu için bende bel ağrısından daha fazla beklemeden çıktım olmadım hala sizce zorunlu mu