Denizinci Merhaba, bugün ikili testimiz vardı . Sağlığımız çok şükür yerinde problem yok . Sadece cinsiyet konusunda doktorumuz net konuşmadı . Acaba nub a göre ne yorum yaparsınız ?
Denizinci PrensinibekleyenAnnee doktorum ilk olarak erkek olabilir dedi %80 sonra kız da olabilir çok da emin değilim dedi . Benim de kafam karıştı . Henüz tam oluşmamış sanırım ama çok merak ediyorum gerçekten . ☺️ teşekkürler cevabınız için
PrensinibekleyenAnnee Denizinci doktorun bilemedigini biz hiç bilemeyiz ama gönlünüzden ne geçiyorsa o olur inşallah 😊
Denizinci Rvydkaratas kızımın o haftay denk gelen ultrason fotoğrafına baktım bende dediğiniz gibi daha düz👍
__mom1 Son fotoya göre yorum yapabilirim sadece bence kız çünkü açılı durmuyor kendisi ile aynı düzlemde
Denizinci __mom1 evet son fotoğraf dediğiniz gibi bana da kızı anımsattı . Doktorda sanırım o yüzden kesin konuşmadı
Rvydkaratas Denizinci bir de sizinki tam düz durmuş benimkinin totosu azıcık yukarda kalmış 😂 ondan aklımı karıştırdı şimdi
Denizinci Rvydkaratas bu bebişler cinsiyet net olana kadar hep aklımızı karıştırıyorlar . 😂 bir iki haftaya netleşir bizimki de artık. Ama bebeği görünce o şekilde şekil almış halini . Ne kadar özlediğimi hatırladım bebek kokusunu . 🍀🍀 kızım şu an 3 yaşında dört gözle bekliyoruz doğmasını bakalım
Denizinci PrensinibekleyenAnnee aslında bunu kız hissetmiştim . Kızımı da erkek hissetmiştim ☺️ bende ters oldu biraz 😂