canım, korkutmak istemem ama gerçekçi olmak istiyorum. ayni şey başıma geldi ben 9 haftaliktim, zaten 5 dklik bir lekeydi once veya sonra bi daha olmamıştı ancak lekelenmeden sonra kontrole gittiğimde (4 gun sonra) kalbinin durduğunu öğrendim. kahroldum lekelenme olduğu zaman gitseydim diye düşünmekten. lütfen riske atma belki benim lekeyle ilgisi de yoktu bilemiyorum ama her ihtimali düşünmeni isterim. tamamen normal de olabilir ben de normal sanmıştım. ama sen lutfen glt doktora için rahat etsin. umarım bebegin iyidir, ki öyledir de. ben sadece ihtimalden bahsetmek istedim korkuttuysam özür dilerim.