annekuzusu_ Adet sancisj gibi sancı var karnimda kasıklarımda kızlar şimdi doktora gidiyorum bu nedir yasayan var mi 33haftaligim geçmedi hiç bazen şiddetlendi bazen hafifledi ama geçmedi yaşayan var mı ya nedir bu
Peri_kizi annekuzusu_ canım dün akşamdan beri belimde ağrı var ara ara arttı bugün de kasıklarım da ağrı var arada bıçak gibi saplanıyor bende yalancı sancı herhlde dedim kendi kendime ama bilmiyorum gidince vizede haber ver bu arada bende 33+6 haftaligm
Rabiyay annekuzusu_ evet benimde 33 haftalik vardi kasiklarimda sancimi diye acaba dedim 2 gün sonra kontrole gittim nst sancim cıktı yalancı sanci.filam deil aynı sizinki gibiydi sancim
annekuzusu_ Peri_kizi giyim biraz sancı çıktı ciğer geliştirici iğne yaptirmami istedi onunda fiyatı 4,500mlyar dedi bakalım yaptırcam erken doğum olabilir diye
Saziye58 Peri_kizi magnezyum veriyo bu durumda bende de aynısı oldu bıçak yarası gibi nts girdim az sancı var dedi ilaç yazdı magnezyum
Ebruaydinn annekuzusu_ devlette ücretsiz aslında acile gidip nst bağlatırsanız o kadar para vermenize gerek kalmaz
annekuzusu_ meliiisoz yani bence sancı değil bu yalancı kasılma çünkü sancım olsa durmaz ki hiç git gide şiddetlenir şuan biseyim yok dinlenince geçiyor sancı gecmez mis bilmiyorum bide devlete gidicem bakalım onlar ne diyecek
meliiisoz annekuzusu_ Allag Allah neden seni bu kadar korkuttu o zaman git hemen iğne ol falan görün kuzum bi
annekuzusu_ meliiisoz iğne olmadık olucagiz 35.haftalarda fln yapiliyormus siz yaptırdiniz mi bu igneyi