Merhabalar keseyi gecen hafta gördük bayramdan sonra kalp atisi için gideceğiz fakat, ben dün hem midem bulandı ama cikaramadim hemde yataktan bi türlü kalkamadim. Bugunde tam aksine hiçbir seyim yok gayet normalim bu normal mi bir durum mu 1 gun iyi 1 gun kötü olmak