Blgumyomay Kızlar dün çatı muayenesi oldum doktor orta seviye ne çok dar ne çok geniş dedi orta düzey bebek iri olmazsa normali deneriz dedi sonra ultrasonda baktı bebek 3000 gr normal doğum zor olur mu benim gibi orta seviye olup zorlanan var mı ?
elifcicek_07 Özel takipli misiniz? Bebeğin kafası şu anda karnınızda durduğu şekilde çıkmıyor ordan bunu da en iyi doktorunuz biliyor zaten! Çıkarken bebeğin kafası 2/10 küçülüyor ve sivriliyor hiç belli olmaz hemen sezaryen gelmesin aklınıza
Blgumyomay elifcicek_07 kesinlikle aklıma getirmek istemiyorum normal doğum istiyorum orta düzey çatı yeterli mi diye sordum bilgim yok çünkü 😌