Karbeyazi25 yahu sizin sorununuz ne ben anlamadım. Benim doktorum zaten cinsiyeti görse bile tarama testinden önce söylemiyor. Bayram arifesi bilmem ne derken zaten tarama testlerim devlette haftaya kaldı özelde ki doktorumda lafı eveledi geveledi tarama testinide ol sonra gene bakalım dedi. Hayır zaten doktor dümdüz tahmin edemiyo olsa bile burda herkes bı foto atıp hadi bı tahmin yapın deniliyor bunun neresi problem neresi sorun? Yoksa bir tahminin girip posta yorum yapma karışma etme kafana silah mı dayadım bu posta yorum yap diye? Hayır zaten gebelik dediğin 9 ay illa söyleyecek haftaya olmazsa sonra sonra olmazsa bir dahakine ayrıca bir oglum daha var Allah ne verirse kabulumuz heyecanla burda bilmem kim bunu dedi tahmini doğru çıktı etti yazanlar oluyodu bende heyecanla attim sizene?