Kızlar merhabaAdetim 1 gün gecikti adetime 3 gün kala test tyaptım negatifti ama 3 gündür öyle bir ateş basması oluyor ki bana içtenliğe yanıyorum resmen birde kasık bel ağrım çok fazla belirtilerde bunlar da varmış ben kaset test yapmıştım onda geç çıkıyormuş herhalde kanda da geç çıkar diyorlar var gibi hissediyorum sizde gecikmenin kaşıntı günü test yapsam doğru sonuç aşırım