Merhaba kızlar 33+4 haftalık hamileyim
Bir kaç saate yolculuğa çıkacağız 5-6 saatlik yol doktorum da onay vermişti ama şuan bi yarım saattir sancı giriyor karnıma normal mi korkuyorum deprem bölgesine gideceğim için hastane falanda yok korkmalımıyım normal bi sancı mıdır