Sahreyldrm ayy inşllah öyledir bizimde doktorda dedi bası kanala yakın olduğu için çok doğru ölçüm alamayabiliriz tahmini değer bu dedi. Doktorumda normal doğum taraftarı ama bu hızla kilo alırsa zorlanabilirsin dedi. Bayramdan sonra tekrar bakıp karar vercez açılmam hiç yok işte o korkuttu beni acaba normal gelmeyecek mi diye. İlk doğumum olacak pek bir bilgim de yok. Rahimde yumuşama var ama açılma acaba birden bire olabiliyor mu kafamda deli sorular