Kızlar Ankara Bilkent şehir hastahanesinde doğum yapan var mı ? Periontoloji bakıyor bana 38+ 3 oldum
Perşembeye randevu var. Çatı muayenesi falan yapılmadı . İlk doğumum olacak .
Bana sadece suyun sancın olursa gel denildi .
Bi yeşillendirseniz beni 🌸🌺