Denizinci Merhaba herkese. Çok şükür ikili test sonucumuz temiz çıktı ultrason tarafı umarım kan testi de iyi gelir. Gelişimi her şeyi normal dedi doktorumuz. Fakat cinsiyet hakkında ney konuşmadı henüz tam gelişmemiş dedi . Acaba ben sizin tahminlerinizi alabilir miyim☺️
Aysee1123 Gulsahkizilkan 12+6 da öğrendim ben dün taramada yapıldı. Gösterdi net belliydi bizimki doktorda net konuştu. Her doktor farklı cinsiyet konusunda
Gulsahkizilkan Aysee1123 benimde doktora giderken 9.haftan olucakk. Sanırım 3 hafta sonrada benden test ister. Sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🤍
Denizinci Aysee1123 kızım 10 haftalıkken belli etti. 12. Hafta ikili de net kız dedi doktor . Buna net konuşamıyorum ilk erkeğe benzettim %80 dedi ama sonra başka bir pozisyonda kız da olabilir emin olamadım dedi. Ki işinin ehli bir doktordur. Demek ki oluşmamış henüz net bir şekilde bilmiyorum 🤷♀️
Denizinci Bir de plasentam aşağıdaymış ilk gebeliğimde böyle bir sorun yoktu . Şaşırdım . Cinsel birliktelik yasağı verdi . Bir de solda bir damarımda hafif tıkanıklık varmış aspirin yazacak devam ederse eğer. Bol su iç dedi birde.
Aysee1123 Gulsahkizilkan 12+6 da falan git sende çok erken gitme ben bilerek öyle yaptım ne olur ne olmaz çok erken gitmiyim dedim 😂 Birde gösterirse doktorun birşey söyler inşallah
Denizinci Gulsahkizilkan amin inaşallah. Benim bir kızım var 3 yaşında onu hiç merak etmemiştim cinsiyet olarak ama bunu çok merak ediyorum nedense ☺️🍀
Aysee1123 Denizinci Anladım şüphesi olabilir tabi doktoruna güveniyorsan biraz daha bekle bu sefer herşey olabilir demekki hazırlıklı ol :)
Denizinci Aysee1123 gerçekten öyle☺️ iki hafta daha tahminlerle takılacağız 😂 hayırlısı olsun diyelim
Denizinci Ftmaskr ben hiç anlamıyorum o yüzden bir yorum yapamayacağı. . Sağlıkla sıhhatle doğsun hayırlı evlat olsun 🙏
Denizinci Hamalp ya aslında kız da olsa başımın tacı oğlanda . Kızım var bir kızla daha olsa can yoldaşı olurlar birbirlerine , oğlan olsa bi farklılığı tadarız o da güzel olur . Ne bileyim insanoğlu işte nefsiniz oluyor illa ki
Hamalp Denizinci tabi sağlıklı hayırlı gelsin de 2side baş tacı. Benim 3.oglum olacak Allah nasip ederse o yüzden kızı da tatmak istedim hayırlısı buymus🤲💙
Ftmaskr Denizinci seni etiketlememistim aslında canım. Çok teşekkür ederim hepimizin evladı sağlıklı hayırlı evlat olsun inşallah ❤️