sonnenschein 34+3 oluyoruz bu gece cok şükür iyim dolasiyorum normal hayata devam ama çok agir bi şekilde serkilajliyim yatmak nasip olmadi 2 yasinda birde kizim var artik son gunlerimiz ne kadar devam edersek bakalim inş vakitli gelirler tahminim 36)37 de pes edicem 🙄 salmiyorum bi salsam daha kalkamicam gibi