Nurans bebekten bebeğe değişmekle birlikte biz sleppy bez kullandık. Sleppynin ıslak mendili pişik yaptı hiç kullanmadık. Bebedor yeni doğan ıslak havlu olanı kullandık hep çok iyiydi. Pişik kremi olarak da sudocrem Bepanthol falan kullandık ama en iyisi doktor önerisiyle hamazing diye bir krem kullandık biz eczaneden temin ettim hep