Benim doktorum da zofer muadili onzyd verdi aynı ilaç . Hamileler kullanamaz yazıyor bende çok tereddütte kaldım ama doktorum içini ferah tut dedi hatta eczanenden alırken çalışan kadın bende bunu kullandım çok iyi geliyor dedi . Kullanmazsam su dahi içemiyorum su içemediğim için idrar enfeksiyonum çok arttı o daha tehlikeli bence . Zararlı birşey olsa doktorumuz asla vermez şuan en hassas dönemdeyiz öyle düşünün 🌸