Jelibon16 Kızlar 36.haftadayım normal hareketleri dışında göğsümün altında ara ara böyle batma hissi oluşuyo kıpırdayamıyorum bazen ayakları mı geliyor artık o kısıma bilmiyorum,yatakta dönerken de acıyo orası sizde de oluyor mu?
sevda_yldrm Jelibon16 evett bizde 35+3 olduk özellikle yemek yada birşey yediğim zaman hemen sağ göğsümün altına yerleşiyor elimle rahatsız ediyorum gitsin ordan diye çünkü artık sağ tarafım çürüdü oturamyorum batıyor direk oğlum ❤️ ❤️ 😂😂
irem_sevinc5 Benimde genelde 36. Haftadayım ya gece yatağa yattığım zaman ya da sabahları uyandığım zaman çok fazla hareket ediyor hissediyorum
Jelibon16 sevda_yldrm benim de oğlan başı aşağıda dedi doktor ayakları sanırım oraya geliyor veya elleri bilmiyorum çok az kaldı heyecan korku🙄 normal doğum da ilerliyoruz bakalım hayırlısı siz de durum ne?
sevda_yldrm Jelibon16 bizimki de baş geliş pozisyonunda bazen neresi olduğunu bilmiyorum ama çok net hissediyorum derinin altından heyecan çok fazla var inşallah normal doğum bizimkide