Rabia-H-6 Evet çok okuyoruz burda öyle fakat 11 lerde bile net söyleyen doktorlar oluyor ve değişmiyor. Hepsinden var :) Net kız dedi bana doktorum zaten bizde gördük bacak arasını açtı doktordan önce ben atladım aaa kız diye 😂 Yüzde falan filan demedi yani kız bu dedi. Doktordan doktora fark ediyor bu konular