Melikeadln Kızlar meryem ana otu nası kullanılıcak sancı basladıgında suya koyup acılınca suyu içiyomuyuz yoksa öyle bekliyomu kavanozda nası oluyo bilgisi olan varmı
Smyydmr Melikeadln içilmiyor sadece suta konuluyor... rahim açılsın diye. Doğumdan sonra da sudan çıkartılıyor...