sumeyraacyg Arkadaşlar bayram da termal otele gitmeyi düşünüyoruz 24+5 haftalık hamileyim, termal küvetlere girmemde bir sakınca var mı çok sıcağa maruz kalmamak şartıyla ??
Ozoooo sumeyraacyg ben gitmiştim daha yeni hanileydim ama sizin tam gelişim çağı organlarına zarar verir diyorlar yinede doktorunuza danışın
Bet1 sumeyraacyg doktorlar havuz hamam önermiyor hem enfensiyona çok açık bir ortam oluyor. Denize girmekte bir sakınca yok diye biliyorum sadece. Hele ki termal havuz sıcak falan asla önerilmiyor rahim yumusadigi için bilginiz olsun