Snglokszr 21+1′deyim, bende günde 2-3 kez hissediyorum ama normal olduğunu düşünüyorum? Hissetmediğim zamanlarda uyuyordur ya da ben hareketli olduğum için hissedemiyorumdur… Bir sorun olabileceğini hiç düşünmemiştim, güzel düşünüp mutlu olmaya çalışıyorum. Ben mutlu olursam bebeğim de mutlu olur diye düşünüyorum. İlk hamileliğim.