Merhaba hamile anneler,yeni doğum yapan taze anneler size bir sorum olacak. Benim ikinci gebeliğim ilkinde hep özel hastane takipliyim doğumumda özel hastanede oldu,şuan hiç özele gitmedim hep devlet Hastanesi’ne gittim. Doğum için özele geçeyim mi? Yoksa devlet hastanesinde doğum yapıp memnun olan var mı? Süreç nasıl ilerliyor lütfen yardımcı olun bana çok kararsızım. İstanbul Anadolu yakasındayım