meliiisoz Kızlar çok fazla ağrı hissediyorum vajinamda ara arada bıçak saplanması gibi geliyor onun dışındada oradaki kemik ağrıyor acıyor sanki aşırı rahatsız edici ya normal mi bu durum nasıl başa çıkıcam doğumada çok var🤦🏻♀️
Deletedmom_50 meliiisoz o normal canim normal hamilelikte bile oluyo benim eltim hamile iken onda da çok oluyordu özellikle 30 31 yani son haftalara yaklaşırken bide son haftalarda oluyo
Minaesra meliiisoz yaaa beni anlatmışsınız şuan haftami tam olarak bilmiyorum ama 28-30 arası olması gerekiyor ( ultrasonda biraz önde çıkmıştı ) ve benimde öyle ağrım var hatta bebek oraya bastırıyor hissediyorum resmen
Ebrualttuntas meliiisoz benim de hep kasılma ve batmalar oldu. Doktorum bu güzel birşey çünkü rahmin aktif olduğunu ve hazırlandığını gösterir dedi.
Deletedmom_50 meliiisoz vajina agirsisi kötü ya işte ayın 16 sinda aşırı ağrımaya başladı hemen doktora gittim tahlil felan yaptılar bisey çıkmadı ama aşırı aynı dediğin gibi yattığım yerden agriyordu
meliiisoz Deletedmom_50 senin erken başlamış canım valla enfeksiyon olunca kasık ağrım oluyo çok şükür öyle bir durum yok şuan vajina ağrısı fena🥺
meliiisoz Minaesra bebeğin ayakları üsste ama bu ağrı neden oluyor anlamıyorum bende maalesef çok kötü bacağımın arasına yastık alıp yatıyorum o biraz rahatlatıyo🥺
Minaesra meliiisoz Evet bende öyle yapıyorum en iyi gelen şey o ama bildiğim ve okuduğum kadarıyla normal bir durum muş 🙏
evrem321 meliiisoz başı aşağıda olduğu için baş baskı yapıyor demişti doktorum aynı durum bendede var yaklaşık 1 haftadır ama benim acıda var oturup kalkarken acı oluyor
meliiisoz Ebrualttuntas benimde bir kaç gündür hep var ondan önce ara ara yokluyordu ama 31 haftalığım şuan
Esved Benim 18. Haftamdan beri öyle şuan 25. Haftamdayım dayanılmaz hale geldi nasıl geçicek haftalar bilmiyorum☹️☹️