badeegull bebeği, vakti gelmeden neden almak istiyor hekim, sezaryen için geçerli sebep ne söyledi doktorunuz?
Benim iki çocuğum da 41 haftayı doldurduktan sonra doğdu. 41+2 ve 41+4.
Düzenli kontrollerle takip edildim, doğumun kendi başlaması noktasında saygı gördüm.
Bi risk yok ise doğumunuza sahip çıkın.
Benim ilk evladım sezaryen ile doğdu. İkincisi normal.
Gerektiğinde sezaryen kurtarıcıdir ama doğumun normal olmasıdır sağlıklı olan.
Başka bir doktora da görünün bence. İki doğum şeklini de yaşamış biri olarak söylüyorum lütfen sebepsiz ameliyat olmayın.. Elinizden geleni yapın,nasipte sezaryen varsa tabi ki önemli olan yavrularımıza kavuşmak..