AsyA_34 Ayy benim sabah 10.30 daha erkene de alırdım da yeter dedim 😂
minikmucizeemaak Hadi hayırlısı 🤣
AsyA_34 Amiin sağlıkla duyalım inşAllah 🫶🏼❤️