Nuktedan1 Sağlık ocağında belli aralıklarla kan ve idrar tahlili veriyorum. Geçen seferlerde hiç kolesterole bakmamışlardı bu sefer bakılmış kolesterol, trigliserid ve ldl kolesterol yüksek çıkmış. 35.haftadayım. Gebelikle bir alakası olabilir mi?
Nmt01- Nuktedan1 Kubrakurtal Gamzer Merhaba arkadaşlar aynı başligi yazdım ama yazan olmadı bugün kan verdim kolestrol 250 hdl kolestrol 84 çıkmış o kadar kafama taktim ki doktoruma ulaşmadim acaba sizleri ki kaçtı ve ne dedi doktorlariniz
Kubrakurtal Aynı durum bende de oldu hamileligin 3. Trimestirnde gayet normal dedi doktorum bir sorun teşkil etmiyormus doğumdan sonra zaten duzeliyormus değerler
Gamzer Nmt01- Benim kaçtı hatırlamıyorum canım ama tek aklımda kalan yüksek olmasıydı. Hatta korkup hemen doktoruma götürmüştüm sonucu, oda gebelikte normal demişti.
Fatma_nurr01 Nmt01- Yok doktor bişy demedi yüksekse çıkmış demedi Normalde de hep 230 lar da benim kolesterolüm
Nmt01- Nuktedan1 Gamzer Çok teşekkür ederim içimi rahatlattız bayram sonrası gidicem doktora inşallah bende aynı şeyleri duyarım:)
Kubrakurtal Benim geçen hafta 400 çıktı doktorum 800 ve 1000 çıkması sorun teşkil ediyor bu dönemde normal yediklerinle alakalı değil vücut kendisi yapıyor dedi