Mayada- Merhaba arkadaşlar bebeğim 12 günlük tsh 25 çıktı endokrine yönlendirildik ilaca başlandı bu konu hakkında bilgisi olan böyle bi durum yaşayan arkadaşlar varmı süreç nasıl ilerledi
ipekayliz Mayada- gebelikte tsh var miydi acaba sizde bende hamileyim başından beri tiroit ilacı kullanıyorum inşallah geçmez bebeğe
Sahnedekimadam Merhaba geçmiş olsun , bilgim yok üstte kalsın🙏🏼 Sizin troidiniz kaçtı ilaç kullanmıyor muydunuz?
Mayada- Sahnedekimadam bu gebeliğim de yüksek olmadığı için ilaç kullandırmadılar ilk gebeliğimde kullanmıştım oğlumda da çıktı ama değeri yüksek olmadığı için ilaç başlanmadı sadece takip edildi 4 ay kadar
Sahnedekimadam Mayada- Nasıl ya yüksek değilse de mi bebekte çıkabiliyor, kaçtı değeriniz rica etsem e nabızdan bakabilir misiniz ?🙏🏼
ipekayliz Mayada- 2.5 altında olması gerekiyor demişti bana doktorum ve her 15 günde kan veriyorum ilaç yukseltiliyir benim değer sürekli yükseliyor ama
Mayada- Sahnedekimadam en fazla benim değerim 3.9 çıktı daha fazlası hiç olmadı bu hastalık genelde genetik ailede varsa yüksek ihtimal çıkıyo kimi bebek taşıyıcı kimi bebek hastası oluyo maalesef