hulya1406 Bebeğinizi saglıkla büyütün inşallah. Ben de bilkent şehir hastanesinde dogum yapmayı planlıyorum sıze danısabılır mıyım. Kücük cocuk alıyorlar mı, eş refakatcı olarak yanınızda kalbılyor mu. Amelıyat ortamı doktorlar ılgılı dıye duydum. O surec nasıl olıyor. Yanımıza komposto almayı dusunuyorum sorun yapmazlar heralde. Bı de planlı sezeryan da kac gun kalıyorsunuz. 1 gece önceden mı yatıyorsunuz. Çok soru sordum ama gercekten orada dogum cok ıstıyorum ama bunlar hep aklımda soru işareti