dilosciko Bence de söylerdi diyorum en azından ölçüm o keseye de yapılırdı tabi şans, evet var bende de canım Ocak ayında oluştu bende duymuştum onu nasip kısmet Rabbim bilir:) Ben tek olsun hepsine yeteyim isterim ama Rabbim nasip ederse boynum kıldan ince önemli olan eli ayağı düzgün sağlıkla olmaları ❤️