mnli Dina9090 başka bir değeriniz normal dışında değilse protein ağırlıklı beslen diyecektir doktorunuz ama diğer değerlerinize bakıp değerlendirir tabi
glnrmom Ben de dün yaptırmıştım benim de 12 çıktı internetten baktığımda beslenme düzensizliği, yetersiz beslenme vs yazıyor
glnrmom ucr13 o istememişti ben kendim aylık yaptırıyorum dahiliyede. 29unda randevum var o zaman göstereceğim inşallah