cihaninannesi 2prensesannesiiii sancın mı vardı gittiğinde canım nsteyi o yüzden mi istediler ? Çok net bilmiyorun ben ama bana anlatılana göre biri kalp atışı biri sancıyı ölçüyor ya şuan sanki sancın var gibi gördüm inşallah ben yanlış hatırlıyorumdur çizgileri doktor ne diyecek bekliyorum haberini
2prensesannesiiii cihaninannesi ya hemşire ebe gördü nst yi 34 haftam dedim bu hafta böyle bu kadar olmaması lazım dedi drum bayram öncesi nstni göreyim dedi bana o yüzden geldim 🙏🏻
cihaninannesi 2prensesannesiiii gerilme canım hiç kendini strese sokma dediğim gibi inşallah ben yanlış biliyorumdur ama şuan sancım var gözüküyor kendini sakin tut bebeğinle konuş ellerini karnına koy şuan için daha çok küçüksün bebeğim lütfen biraz daha karnımda kal en güvenli olduğunu yer şuan karnım biraz daha büyüdüğünde zaten seni dört gözler bekleyen bir annen var bunu unutma 3 hafta kadar daha lütfen karnımda kal de inan ki bebekler annenin herşeyini hissediyor
Tanembebek5 2prensesannesiiii pazartesi ben de 34+2 olucam. Nst ye giricem kız benim de erken doğum riskim var bebiş iri diye bugün sanki karnım aşağıya doğru iniyor gibi hareketleri yğne göğüs altında ama bilemedim 🙄 bakalım sonuç nasıl çıkıcak 😅 inşallah zamanında gelir evlatlarımız 😘
2prensesannesiiii cihaninannesi bunu 31 de gelmek istediğinde hastane de yattığım zaman söylemiştim seni benden ayırırlar bak dedim küveze katarlar dedim neyse tuttum içimde 🙉 taburcu oldum şimdi de sancı çıktı drum cumartesi gelecekmiş istanbula gitti cumartesiye kadar doğumamam lazım bol istirahat dedi🥲🙉
hunilimom 2prensesannesiiii doğum için yetersiz hatta hiç yok gibi bir kez 60 olmuş o kadar gerisi 20 lerde
__mom1 2prensesannesiiii o zaman kendini yorma 37ye kadar bebek gelmemesi gerekiyor erken doğum olmaması için. Ağır işler yapma,eşinle ilişki yaşama, fazla sıcak suyla duş alma 3 hafta dikkat etmen lazım. Sancın çoğalırsa da mutlaka hastaneye git
2prensesannesiiii Aaaysee dr kasılman var dedi alttan bakalım dedi açılma yok güzel dedi ama olaki bişey olursa beni ara dedi🙏🏻