Aysel66 Kizlar 20 haftalık hamileyim ama sanki 9 ay gibi yuzum sabahları şişiyor burnumda oyle kendimi cirkin hisediyorum cok niye boyle oluyor sizinde oyle mi
Eksijelibon Aysel66 çoook güzelsiniz bebişinizi ,göbüşünüzü sevin gülümseyin moralinizi bozmayın inanın daha iyi hissediceksiniz♥️
ebruao Aysel66 Hiç öyle düşünmeyin vücudunuz yeni bir duruma adapte olmaya çalışıyor. Kanda T3, T4 ve TSH değerlerinize baktırın bir de. Benim tiroidim var mesela o da şişlik yapıyor.
Bizimasalimiz Aysel66 ben 9+1 deyim aynı şekil yüzüm çok şiş. Daha şimdiden vücudunda ödem var dedi doktor
Emineedrk Aysel66 Hamileliğimin sonlarında sırf bu sebepten fotoğraf çekilmek istemezdim doğurduktan sonra gidicek hepsi yüzün burnun ellerin ayakların eski haline dönücek hemen annesi herhalini çok sev herhalinle çok güzelsin ♥️😌
Aysel66 Emineedrk aslında ben kendimi cok begeniyordum mutluydum halimden ikide bir yakınlarım ay yuzun burnun cok şiştı kayınvalidem de gitikce cirkineşiyorsun diyince bi kotu hisetim kendimi morelimi bozdular
Rumeys-a Aysel66 bende aynı problemi yaşıyorum şuan 😅 20+5 hamileyim, herkes yüzünden çok kilo almışsın diyor ne çok tatlı duruyor, yakışmış deselerde bende kabul edemedim durumu. Ama çaresi yok bebişimiz için her şey.
Emineedrk Aysel66 bende çok sivilcelenmiştim banada ay bunların izi kalıcak mahvoldu yüzün demişlerdi ama şuan 1 tane sivilcem kaldı sadece geçici hepsi hiç takma bile