Demirshome33 Merhaba güzel anneler doktorum bana kan değerlerim düşük diye bu ilacı yazdı. Küçük şişelerde şurup olarak bulunuyor.Sabahlari aç karna içiyorum 20 dk sonra kahvaltı yapıyorum. Bende bulantı veya başka bir yan etki yapmadi kullanan var mı aranızda ?
Daisy0000 Demirshome33 Bana hap versiyonunu yazdı.Mide yanmamı tetikliyor sanırım,ne zaman içsem yanıyorum
Alpinannesi__ Demirshome33 bende gynoferon ile başlamıştım demir 2ye karşı hassasiyet varmış kullanamadım onu değiştirdi ferrum şurup verdi onuda içememiştim hapını yazdı onu kullanıyorum çok uzun zamandır iyi geliyor kan değerlerim normal çıkıyor
Demirshome33 Daisy0000 banada hap yazdı icemedim tekrar gidip şurup yazdırdım sizde konuşun doktorunuzla
Alpinannesi__ Demirshome33 zaten şurup sevmeyen bir insandım hiç içemezdim küçüklüğümden beri bu dönemde de iyice midemi bulandırdı kokusu rengi o yüzden