Kızlar merhaba öncelikle.
Ben 18 hafta 2 günlük hamileyim ve bebeğimi hissediyorum bir yumruk gibi sert bir şekilde hep hep karnımın alt tarafında duruyor yani az daha inse bacaklarıma inecek gibi hissediyorum durumu anlatma bile anlatamıyorum çok komik başına gelen var mı neden sizce