Merhabalar 6 haftalik gebeyim onceden lazer gidiyordum tüylerim baya azaldı ağda veya jilete dönmek istemiyorum çünkü çoğalıyor genitale gitmiyordum zaten sadece yüz kol koltukaltina gidiyordum buralara devam etsem hamileyken sorun olur mu acaba bilen var mı?