Tiiffany 8Betul8 Ödem deniyor ama bilemedim emin değilim 2.gebeliğimde ödem cok oldu Bu 3.gebeliğimde tuzlu yiyorum olmuyor Ama genel anlamda tuz seker zaten kalp seker tansiyon için zararlıdır. Gözlere vurur denir. Normalde dikkat etmek gerek diye düşünüyorum
Yazmelegi_ 8Betul8 ödem çok yapıyor ben Tuz çok yiyince ayaklarım ellerim çok şişiyor o yüzden az yemeye çalışıyorum bide şu bol iciyorm
Agg0207 8Betul8 gebeliğin ilerleyen döneminde vücut çok su tutmaya başlıyor ödem oluyo çok bence tuzsuz yada çok az tuzlu şeyler yemek daha iyi
turkuaz_ 8Betul8 canım herşeyı fazlası zarar oöduğu gibi tuzunda zarar tabiki. En iyi ihtimalle çok ödem yapar şişersiniz.
pinkioctober Fazla tuzlu yeyince vücut dengelemek için su tutuyor dokuların geçirgenliği bozuluyor sonra tansiyon vs. Dikkat etmek lazım ama benim de elimde değil henüz herhangi şişliğim yok 20. Haftadayız😄
Yazmelegi_ 8Betul8 ben normal de aşırı tuzlu yiyen bir insandım ama mecbur azalttım bi şekilde idare ediliyor