Gozde_nzl Kızlar acil yardım edin 29+5 im vajinamda aşırı derece kaşıntı ve yanma var ne yapmalıyım sizde de oldu mu nasıl geçirdiniz ne yaptınız
anneoluyorm_ Gozde_nzl Aynı şeyi yaşadım Doktorum Vajinal Mantar dedi Krem ve fitil verdi Çok şükür geçti
SheeR Gozde_nzl benim de ara sıra oluyor doktorum travazol krem kullanabileceğimi söyledi en ufak bi kaşıntıda sürüyorum hemen geçiyo çok şükür
Dilaracngzz Gozde_nzl benimde onhaftalarda oldu artık kasiya kasiya yara etmiştim kan akıyordu artık en son çareyi doktorda buldum fitil verdi onu iki kere kullandım heemen geçirdi Sana da tavsiye ederim
Gozde_nzl Kivininannesi ay onu deniyorum şuan ama bilmiyorum yarın doktora gidicem bi korktum açıkcası
Gozde_nzl SheeR bugün gidicem doktora eğer kullan derse kullanırım travazol evde de vardı bide keşke erken öğrenseydim😂
Gozde_nzl Dilaracngzz ay bakalım bugün gidicem artık dayanılmaz acıya döndü sanırım bende yara edicem çünkü az kaldı böyle giderse
Dilaracngzz Gozde_nzl büyük ihtimal mantar oluşmuştur ağda yapmistim kusura bakmayın artık acıyı hissetmiyordum kaşıntı dan dolayi ama doktorun yazdığı fitili iki gün kullandım gecti