Ağrınız var mı peki ? Benimde ilk düşüğümde kahverengi lekelenme vardı ama ağrımda vardı protestonda kullandım iki hafta, 8. Haftada düşükle sonuçlandı fakat çalışıyorum dinlenme fırsatım olmadı tamamen nasip ömrü varsa tutunuyor ömrü yoksa ne yapsanız olmuyor tedbir amaçlı başka bir doktorlada görüşün