Gozdece_06 Kızlar bugün 39+1 im doktor kontrolüne gidicem kalktım lavaboya girdim akıntı böyle sümüksü ama çok hafif pembeydi sanki öncelikle bu nişan mı acaba bide ağrım sancım yok nişanı gelipte doğum için bekleyen varmı? Yoksa hemen yatırıyor mu doktorlar ?
Anneolmak188 Gozdece_06 evet kuzum nişan benim 2 gün üst üste geldi 1 hafta olcak bekliyorum 39+1im bende
Ayytacc Gozdece_06 2hafta oldu geleli canm.aciklik fln yoksa yatis vermezler benim 3 cm aciklik oldugu halde yatirmiyorlar 39+5gunluyuz
Gozdece_06 Anneolmak188 iyi biraz rahatladım ya hemen yatırır diye korkuyorum ağrım sızım yok sancılarımı beklemek istiyorum doktora söyleyip söylememekte kararsız kaldım söyleyim o zaman yatırmıyorlarsa 😁
Gozdece_06 Ayytacc ya vallahi rahatladım biraz çok sağolun 🙏🏻 Dün kendimi çok zorladım ondan oldu diye kendime kızıyordum
Gozdece_06 Çok sağolun vallahi çok teşekkür ederim dediğiniz gibi oldu yatırmadı sancım çıkmadı nst de pazara kadar sancım suyum gelmezse pazar günü sabahtan yatıcam doğum için ❤️