chefmom evt ben 16 haftalikken öğrendim nasip olursa oğlum olacak inşallah 2 kızım var ama insan inanamiuor 2 kızdan sonra oğlum olacağına yine de detaylı ultrasyonda kesinleşir diye düşünüyorum doktorum kesin erkek dedi ama bakalım hayırlısı nasip sen öğrenemedin mi 😊