hatice4084 polikistiğim vardı adetim 3-4 ayda bir oluyordu ilaç yoluyla regl olmamı sağladı doktorum 3 gününde kan testi yapıldı hormonlarıma felan bakıldı gebeliğe de bakmışlar sonuç negatifti , 2 ay sonra mide bulantılarım ağrılarım olunca tekrar test yapıldı ve 7 haftalık olmuştuk geç döllenme olmuş. Kimyasal yada dış gebeliğin nolduğunu bilmiyorum Allah gönlüne göre verir inşallah . Bana da tüp bebeği önermişti doktorum doğal yollarla olmaz demişti “ol dedi ve oldu “